logo

Kommende kurser

Juni 2019
Man Tir Ons Tor Fre Lør Søn
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Vær social

Lena Fladeland - 6091 Bjert

6091 lena fladeland

Kjellerupvej 31, Binderup
6091 Bjert
Tlf.: 22 79 76 63

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Behandling
Jeg tilbyder behandling med EFT / TFT samt undervisning i teknikken således, at du kan behandle dig selv. Når jeg arbejder med mennesker, lægger jeg meget vægt på, at det enkelte menneske føler sig set og hørt, og det er vigtigt for mig, at alle føler sig trygge under behandlingen.
Erfaring
Jeg har allerede på nuværende tidspunkt med stor succes behandlet personer for følgende: generel angst, præstations angst, panikangst, fobier, stress, depression, hovedpine, abstinenser, sorg, manglende selvværd, OCD, trykken for brystet efter blodprop, piskesmæld, traumer samt coaching.
Uddannelse og baggrund
Jeg er certificeret tankefeltterapeut TFT/EFT
Foruden dette er jeg uddannet lærer med PD i specialpædagogik, læsepædagog/læselærer, FVU lærer, PAS konsulent, uddannet projektleder, og jeg arbejder som konsulent inden for området social emotionelle og sindslidende på CSV, Voksen Specialundervisnings Center. I mit arbejde benytter jeg mig meget af en kognitive tilgang samt AI Apprecative Inquiry.
contentmap_plugin